Víte, co je to on-page seo?

To v jakém pořadí se stránky zobrazují při vyhledávání, je celkem složitá věda. SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače je tedy jinými slovy věda, která se zabývá faktory, které zlepšují umístění stránek v tomto žebříčku.
Můžeme je dělit na „in-page“ a „off-page“ faktory. Off-page jsou faktory, které nemůžeme ovlivnit přímo při tvorbě webové stránky. Patří sem budování zpětných odkazů, nebo různý reklamní kampaně. On-page seo jsou potom zejména ty faktory, které můžou být ovlivněny kódem stránky, nebo díky tvorbě obsahu.
V první řadě sem spadá titulek stránky. Jedná se o text, který je zapsán mezi značkami a . Tyto metedata udávají vyhledávačům přesné a zásadní informace o stránce a o tom, jaký bude obsah webu. Špatně nastavený titulek je hrubá chyba.
Dalším důležitým faktorem jsou nadpisy stránky. Je opravdu nezbytné, aby při psaní článku byly rozlišovány různé nadpisy, neboť ty dávají vyhledávačům signály, které informace jsou v textu důležité a které nikoliv. K tomuto rozlišení je nutné používat správně značky H1, H2, H3 a podobně. Následně je důležité, aby v textu byly některé informace zvýrazněny tučně nebo podtržením. I tyto nepatrné maličkosti jsou pro zlepšení SEO zásadní.
Vkládáte-li do textů obrázky, je nutné, aby každý obrázek byl řádně popsán alternativním textem. Každý popis obrázku nejenže umožňuje orientaci na stránce těm, kterým se obrázek nezobrazí správně, ale zároveň působí i jako záchytný bod pro všechny vyhledávače.
Chcete-li si zlepšit on-page seo faktory, je i velice důležité, aby vaše stránka byla tvořena z naprosto originálního a neotřelého textu. Především díky tomu, jsou na stránku neustále lákáni nový a nový návštěvníci.
Nemáte-li s těmito věcmi příliš zkušeností, zajisté neprohloupíte, necháte-li tvorbu kvalitní optimalizace pro vyhledávače na odbornících. Zajistí díky tomu získáte mnoho nových návštěvníků webu.